OT: Re: Termistor z pracky EPCOS K276/4.8k/A112 5930 -- vyznam oznaceni atd.

Marek Peca marek na duch.cz
Středa Listopad 19 11:46:57 CET 2014

> A jste si jist, ze hledate problem na spravnem miste ?
> Pradlo muze mit tzv. protisrazlivou upravu, pak se velikostne meni jen
> minimalne, bez ohledu na teplotu, nebo se na to vyrobce v ramci
> katovani kostu vykasle + pouzije nejake velmi levne suroviny.
>
> Drive se pradlo bezne vyvarovalo, nekdy dokonce i dezinfikovalo
> prehratou parou. Jake by toto muselo mit nasledky, kdyz by se zmena
> teploty o par % projevovala, zpusobem ktery popisujete ?

Jasne, ale pokud tyz kus pradla peru 6.5 roku a nesrazi se a pak najednou
ano, skokove shodne s dalsimi cca 6ks, tak uz mi to pripada skoro
prukazne. Samozrejme -- jiste to neni, proto napr. ten termistor merim a
neduveruju...

M.