wtf?!?!?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Listopad 19 11:18:40 CET 2014

Nieco podobne som videl v jednej firme - bol to kabel s normalnou CEE
7/4 (schuko) zastrckou a na druhej strane bol C14 konektor (samec).
Mali tam seriu pracovnych stolov, kazdy z tych stolov mal priebeznu
listu (z nej odbocovali privody na osvetlenie stola a jeho zasuvky),
kazda lista mala na sebe jeden C13 konektor vlavo a jeden C14 konektor
vpravo. Takze ked si stoly naskladas vedla seba, vytvori sa dlhy
vlacik, jeho zaciatok pichnes do zasuvky klasickym schuko-C13 kablom a
ides. Lenze, ked oni naskladali stoly vedla seba ako potrebovali,
zasuvka bola na druhej strane miestnosti - tam kde vlacik koncil. Aby
nemuseli tahat kabel, tak sa urobil spoj C14-schuko, nad zasuvku sa
dalo cervene upozornenie, ze sa to nesmie vytahovat a vsetci boli
spokojni dlhe roky.

Mimochodom, hrabat sa v kontajneri je normalna vec, ja to tiez robim -
nemusis sa skryvat za "kolegu" ;-)