Termistor z pracky EPCOS K276/4.8k/A112 5930 -- vyznam oznaceni atd.

DeeJay deejay na email.cz
Středa Listopad 19 10:11:34 CET 2014

Zdravím,

možná to bude tochu mimo, ale prvně bych zkoušel měřit fyzicky teplotu v
pračce a taky vzal v úvahu, že jímka čidla může být obalena nějakým
sajrajtem a prostě dýl trvá než se to prohřeje. Případně čidlo nemá dobrý
kontakt s jímkou. Možná je řešení jednodušší, než analyzovat samotné čidlo
:-)

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Peca
Sent: Wednesday, November 19, 2014 1:20 AM
To: HW-news
Subject: Termistor z pracky EPCOS K276/4.8k/A112 5930 -- vyznam oznaceni
atd.

Dobry den,

na zaklade nekolika bavlnenych ks obleceni, posunutych nahle pranim o 2
pismenne velikosti, jsme uznamenali, ze pracka (6.5 roku v dosud spolehlive
fci) to trochu prehani s teplotou. Je tam NTC, tudiz zavadu zatim hledam
tam.

Vyndal jsem z toho (pekne pristupny) "EPCOS K276/4.8k/A112". Pod tim je
jeste cislo "5930", coz nevim, zda by mohla byt beta NTC v K (ale je mi to
divne), nebo nejaka jina vyhruzka. EPCOS se dnes dokumentace zna jen k
trochu odlisnym podtypum K276.

Tusite, co znamena to A112?

Bude mit kazdy EPCOS K276/4.8k stejnou charakteristiku, nebo se to muze
lisit i tim "A112", popr. "5930"?

Delal jsem zkusebni mereni v cca 0stC a 39stC a vychazi to sice v nesouladu,
ale ne v uplne prikrem (tolerance vyrobce 2%, mne vychazi cca 5% odchylka
smerem k tomu prehrivani pradla).

Dekuji za pripadnou radu.
ZdraviM.P.