monitor BENQ FP91

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Listopad 19 05:49:59 CET 2014

Zdravím,

> Ona ta odpověď vypadala napsaná bez přemýšlení. Takový skoro automat:
> certifikát XP není, tak není kompatibilní.
>
> Výrobce na stejný dotaz odpověděl, že na OS nezáleží.
>

> Pravdu vidím někde mezi: výrobce nedodává ovladač pro XP, ale obecný by měl
> fungovat. Večer uvidím.

Mohu mít jako naprostý neznalec těchto platforem dotaz, na co OS potřebuje
ovladač monitoru ? Od doby, kdy existuje EDID, se v našem OS monitor stal
naprosto automaticky pracující součástí systému, opravdu stejně jako třeba
ty repráčky. Před EDIDem bylo třeba vyplňovat tabulky časování pro jednotlivé
režimy, rozsahy HorizSync a VertRefresh, synců atd., ale nedovedu si to ani
představit u současného monitoru, nadto plně digitálního.

Zdraví Pavel