AVR transistortester

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 18 16:24:40 CET 2014

Ja pouzivam ( snad praktictejsi ) hacky:
http://www.gme.cz/testovaci-hacek-cerveny-20-135-1-p813-006
Ty jsou prakticke i k mereni zapajenych T,R,C,D atd.... kam se s kroko
spatne dostanu.
...a SMD "pinzetu" :
http://obchod.eximus.cz/prislusenstvi-provozni/hrot-merici-uni-t-l01-smd-pinzeta-10972i

Samozrejme je dobre mit tam v zakladu i ZIF patici.