OT: označení zásilky křehce

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Listopad 17 20:09:39 CET 2014

Dne 17.11.2014 v 19:26 Admin HWnews napsal(a):
> Vy si zase nechte blbe kecy o nejakem kompenzacnim fondu - uz dva roky monopol
> nemame a zadny kompenzacni fond dodnes neni a stale se o nem jen keca - nikdo
> totiz ani nevi kdo by do nej vlastne mel prispivat...
>
> Jen pohled do 4/2013:
> http://zpravy.e15.cz/pravo-a-byznys/konec-monopolu-novy-zacatek-974986
>
> Zbytek jsou vase dohady a odhady co by kdyby a kolik by...skoda slov.

Citoval jsem vašeho generálního ředitele z rozhovoru před měsícem, zdroj ČTK.
Váš článek psal jakýsi právník rok a půl zpátky. Informace o držitelích poštovní
licenci hledejte na webu ČTÚ, výjimku na DPH v příslušném zákoně o DPH.

Česká pošta neplní zákonné povinnosti, nezvládá technické záležitostí jí
svěřejné (datové schránky), její zaměstnanci místo argumentů jen bezdůvodně
útočí na lidi v diskusi, která se jich vůbec netýká. Ty blbé kecy se týkaly těch
vašich ?????. Ano, některá čísla jsem odhadl, můžete je zpřesnit, zajisté máte
lepší informace. Bohužel na principu, že jde o řád miliard ročně, to nic nemění.

Standa