Motor s kondenzatorem

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Listopad 17 19:33:25 CET 2014

No tak jsem to mel z te odbocky - jen jsem nevedel kde ma byt jaky odpor
(konce vinuti). Nicmene takto se to moc nechce rozbihat...

Nakonec asi opravdu nejlepsi vysledky dava pomocne vinuti naprimo pres
kondenzator - ten puvodni 3uF je v haji - dal jsem tam 2.5uF a s nim to
ma zatim nejmensi odber 39W a i se to rozbiha.

Nicmene se to teda hreje - asi to je normalni tech 39W se musi nejak
vytopit.

RV