[OT] Jako kdyby koktalo DNS ve Win7

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Listopad 17 11:01:57 CET 2014

Dobry den,

nieco podobne sa stava u nas v praci (a to celkom pravidelne :) )
ked nejaky neuvedomely kolega pripoji do firemnej
siete novovybaleny router (pouzivame tplinky). Tento ma v defaulte
spusteny DHCP server. Niektore PC sa samozrejme chytia
a zacnu pouzivat nespravnu GW a neefunkcne DNS.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Friday, November 14, 2014 9:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Jako kdyby koktalo DNS ve Win7

Tak upresnuju, zavada se opet projevila, ale vstupni podminky jsou jine, nez jsem myslel - dela to i na jinem Win7 stroji (XP bez problemu), takze to opravdu vidim na problem s DNS. Pujdu patrat.

Jo a jinak - cokoli jineho, nez weby v moji interni siti, chodej bez zadrhnuti, DNS mam nastavene jako primarni moje, sekundarni Googli, takze kdyz se nedovola mne, jde na sekundarni (coz je i v poradku, takhle nejak to bylo mineno). No nic, budu hledat.

Pavel Kutina