OT: označení zásilky křehce

Pondělí Listopad 17 08:33:06 CET 2014

Dobré ráno,

	tady došlo k nepochopení a navíc k popletení pojmů. Česká pošta již
monopol nemá, tedy de jure, protože o něj přišla. Navíc o tom, že něco
nejde z důvodu monopolu nepsal RV ale Karel M.

	Osobně si myslím, že je jedno, kde člověk pracuje, má pracovat tak, aby
to bylo dobře a aby zákazníci/klienti/cestující/co já vím byli
spokojeni. Ať jde o poštu, dráhy, sždc, silničáře, metaře a další. A na
blba narazíte skoro všude a u každé firmy. A protože ČP,ČD a SŽDC patří
k největším podnikům, tak je tam také nejvíce blbů. Ono je jejich
zastoupení tak nějak rovnoměrně rozprostřené.

	Moje zkušenost s poštou je dobrá, o soukromých dopravcích se to moc
říci nedá. Klidně nechají zásilku u sousedů a ani se neobtěžují mi to
říci. Bohužel pošťáci to začínají dělat také a tím mi tedy silně kazí
náladu :-/

Saša Svobodová