Doporucte prosim P/N fet tranzistory

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Listopad 16 20:30:41 CET 2014

AT Mega32 by měla zvládnout 400pF kapacitu sběrnice při 400kHz. Sice to tam
není vysloveně napsané, ale vyplývá to z

www.atmel.com/images/doc2503.pdf

str 290 řádek Output fall time

Druhý pár tranzistorů má kolem 250pF, takže to by šlo, že?

----- Původní zpráva -----
Od: Pavel Hudeček

Velmi záleží na tom, co s nimi chcete dělat. Tyhle tranzistory jsou super
třeba na rozsvícení žárovky, nebo reverzaci a regulaci menšího motorku, ale
ne pokud to bude přímo řídit MCU. Pak by se mi nelíbila vstupní kapacita.
Stejně by se mi nelíbila i u banálního pípadla s piezem. V takovém případě
bych šel do něčeho hodně pod 1 A, co bude mít 50 pF, ne 700.

U domácího bastlení bych ty ceny zas tak moc nenaháněl, hlavní je vědět co a
k čemu chcete, nebo vybrat víc dost rozdílných typů. Např. malý Rds + velký
Ids (to jste našel), malé kapacity, větší a ještě větší Uds, velká Eas +
krátké t.

PH

Od: Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz

4.2A/30V
http://www.aosmd.com/pdfs/datasheet/ao3400.pdf
http://www.aosmd.com/pdfs/datasheet/ao3401.pdf

další možnost:
2.5A/20V
www.mccsemi.com/up_pdf/SI2302(SOT-23).pdf
www.mccsemi.com/up_pdf/SI2301(SOT-23).pdf

... ostatní co jsem tam našel, jsem prozatím vyloučil. Má smysl brát to co
je pod 0,5A?