Re: Čidlo snímače vlhkosti

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Listopad 16 20:22:45 CET 2014

On Sun, 16 Nov 2014, David Obdrzalek wrote:

> To uz je jednodussi jak jsem navrhoval tu oboustranku - jednou stranou na zem, na
> druhou prilepit ty dratky, a ty by zustaly venku a cekaly az je nekdo pokropi.
> Pripadne jich nalepit nekolik paru skoro tesne vedle sebe a merit mezi lichyma a
> sudyma.
>
> Ale at uz se zvoli lepenka jaka chce, tak bych neresil jestli to po zatopeni a
> uschnuti povoli. Proste bych to pri kazde "pojistne udalosti" vymenil, cena je
> nepatrna a ty udalosti snad nejsou caste. A navic bych tam asi tak jako tak lezl
> kvuli oprave a vysuseni.

No nez blbnout s lepenkou tak bych sel cestou pasky do ohradniku :

  http://www.kamir.cz/d161-m65-cz-polyetylenova-paska-pro-elektricky-ohradnik

tomu voda nevadi. Pri trose stesti najdete usek kde se dratky nedotykaji
a nebudou potreba ani dve pasky vedle sebe.

> Kdyby se dratky prilepily lepenkou (libovolnou) na podklad, neodizolovalo by to to
> lepidlo?

Rozhodne bych preferoval nejake mechanicke uchyceni.