Re: Čidlo snímače vlhkosti

Neděle Listopad 16 19:07:18 CET 2014

To uz je jednodussi jak jsem navrhoval tu oboustranku - jednou stranou na zem, na
druhou prilepit ty dratky, a ty by zustaly venku a cekaly az je nekdo pokropi.
Pripadne jich nalepit nekolik paru skoro tesne vedle sebe a merit mezi lichyma a
sudyma.

Ale at uz se zvoli lepenka jaka chce, tak bych neresil jestli to po zatopeni a
uschnuti povoli. Proste bych to pri kazde "pojistne udalosti" vymenil, cena je
nepatrna a ty udalosti snad nejsou caste. A navic bych tam asi tak jako tak lezl
kvuli oprave a vysuseni.

Kdyby se dratky prilepily lepenkou (libovolnou) na podklad, neodizolovalo by to to
lepidlo?

D.O.