Re: Čidlo snímače vlhkosti

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Listopad 16 18:51:12 CET 2014

 16.11.2014, 18:42:52

Papirova maskovaci paska je celkem nepromokava, ale po namoceni a
uschnuti ma tendenci chovat se docela divoce, takze tudy asi ne.
Textilni paska, treba lemovka na koberce by asi byla lepsi.
Nebo pouzit neelektro-technologicky sici stroj a draty jednoduse zasit
do nejakeho textilniho pasu.
Jeste lepsi by asi bylo, uhlikove vlakno(roving), nebot nekoroduje,
napr: http://www.ebay.com/itm/K12-Carbon-50-Meter-Roving-Kohle-CFK-800tex-12K-Kohlefaser-fur-RC-5m-10m-15m-50m-/181341669644?pt=Kunststoffe_Chemie&var=&hash=item2a38ce490c
pripadne pouzit neco hotoveho
http://www.havel-composites.com/shop/54-Ostatni/1607-Sklo-uhlikova-jednosmerna-paska-MDU-2003-s-65mm.html?pls=0

S pozdravem Pavel