zosilnovace DPA

oklovap oklovap na gmail.com
Neděle Listopad 16 18:46:14 CET 2014

Ak by si velmi chcel, niekde by som mal vediet vyhrabat asi 6 dosiek
DPA333 (tym cislom si nie som isty). Povodne som mal v plane to
poskladat a rozchodit, ale zostalo iba pri osadeni vsetkych rezistorov.
tusim bude niekde aj igelitka s ostatnymi suciastkami, ale kto ju najde,
to fakt netusim. Neviem, ci som mal (a stale mam)
aj dosky ochran a softstart, ale celkom isto mam tie specialne tlmivky,
ktore boli pre tento ucel vyrobene.
Ak treba, viem sa zajtra pozriet a skusit najst.
Alebo nieco jednoduchsie - mam aj niekolko dosiek na symasym v5, ale
tiez to bude treba pohladat.

mp