Doporucte prosim P/N fet tranzistory

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Listopad 16 15:02:06 CET 2014

Velmi záleží na tom, co s nimi chcete dělat. Tyhle tranzistory jsou super
třeba na rozsvícení žárovky, nebo reverzaci a regulaci menšího motorku, ale
ne pokud to bude přímo řídit MCU. Pak by se mi nelíbila vstupní kapacita.
Stejně by se mi nelíbila i u banálního pípadla s piezem. V takovém případě
bych šel do něčeho hodně pod 1 A, co bude mít 50 pF, ne 700.

U domácího bastlení bych ty ceny zas tak moc nenaháněl, hlavní je vědět co a
k čemu chcete, nebo vybrat víc dost rozdílných typů. Např. malý Rds + velký
Ids (to jste našel), malé kapacity, větší a ještě větší Uds, velká Eas +
krátké t.

PH

Od: Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz(mailto:lukesh na seznam.cz)

"Já používám děrované univerzálky, takže mě vrtání a leptání netrápí -
zatím.
Pro jeden-dva kusy je to nejrychlejší způsob. Teď mi došel balíček se
stovkou 5x7cm za úplně srandovní cenu, takže celkově přesedlat v nejbližší
době opravdu nehrozí.

Tak jsem si předběžně vybral. Mohli byste mrknout zkušeným okem, jestli má
smysl brát kromě prvního páru i něco jiného? Prostě aby tobyl takový nějaký
univerzální FET. Berte přitom prosím v úvahu, že součástky z číny mají i o
třetinu horší parametry, než stejně značený originál.

Cenově to vychází tak půl koňury za kus.

4.2A/30V
http://www.aosmd.com/pdfs/datasheet/ao3400.pdf
http://www.aosmd.com/pdfs/datasheet/ao3401.pdf

další možnost:
2.5A/20V
www.mccsemi.com/up_pdf/SI2302(SOT-23).pdf
www.mccsemi.com/up_pdf/SI2301(SOT-23).pdf

... ostatní co jsem tam našel, jsem prozatím vyloučil. Má smysl brát to co
je pod 0,5A?

Od: "Vláďa Anděl" vaelektronik na vaelektronik.cz
(mailto:vaelektronik na vaelektronik.cz)
Možná takové doporučení - naučte se to s pastou a s horkovzduchem. Pro
takové to domácí bastlení stačí i horkovzdušná pistol s lepší regulací,