Re: Čidlo snímače vlhkosti

iko iko.ikoon na gmail.com
Neděle Listopad 16 11:33:09 CET 2014

to moje je obycajna sktulka a dva droty tak 2mm od seba idu z boku krabicky dole pod nu a tam cez dierku zas dovnutra. mam ich pri kazdom zdroji vody na zemi polozene (za umyvackou a zaroven pri tocke v kuchyni, pri zachodoch a pri pracke).

prerobit ich planujem na nejake avrko a k tomu nrf24 a to potom pojde bezdrotovo dalej... gsm a tak.

Dňa 16. novembra 2014 11:07:46 CET používateľ "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz> napísal: