Re[4]: Čidlo snímače vlhkosti

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Listopad 16 10:28:19 CET 2014

On Sun, 16 Nov 2014, Vladimír wrote:

> Aha, pardon, já tam dal link na e-shop. Popis je zde:
> http://www.protizaplavovy-ventil.cz/

No v ramci toho co se da vycist z vodomeru se snazili, ale bez nejakych
externich cidel ktere ovlivni limity to bude nedokonale.

Co mi ale neprijde moc dobre ze v pripade vypadku elektriny to zavre
ventil - pouzili klasicky nejjednodussi ventil a delaji z toho prednost.
Kdyz budu ve sprse a vypadne elektrika tak se mi pro jistotu zavre i voda.
Tomu se pak rika "bejt namydlenej".