Doporucte prosim P/N fet tranzistory

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Listopad 16 01:45:15 CET 2014

Dobrý den,

prosím o doporučení N a P FET tranzistorů podobných vlastností s max proudem
kolem 1A, příznivými vlastnostmi i cenou. Ale to není vše, chtěl bych toho
koupit pytel (100+ ks) na aliexpress, tak aby to bylo něco co se běžně
používá a přehazuje vidlema. FETy jsem sice ještě nepolíbený, ale začínají
se mi líbit. Pouzdro TO92 nebo podobné a možnost to řídit z 5V nebo i 3V3
logiky. Když nebude zbytí, přežiju i větší SMD.

Bipoláry dosud používám S8050 a S8550, tak kdyby to bylo aspoň trochu tomu
podobné, ale jsem ochoten i hodně slevit (prostě tam dám bipolár když by to
fet neutáh). 1000ks není moc velký pytlík a vydrží mi na hodně dlouho.

Díky moc, JL.