Re: Čidlo snímače vlhkosti

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Listopad 15 21:44:56 CET 2014

mame na miestach, kde moze tiect voda take pipaky na 9v baterku. a keby som tam menil baterku ked treba, tak by to pipalo a nam nevytopilo pol prizemia. pracka ma hadicu do umyvadla prevesenu a upchal sa sifon.

chystam sa ale spravit vlastnu verziu pipaka co nebude zrat baterky jak stado krav.

Dňa 15. novembra 2014 21:38:09 CET používateľ Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz> napísal: