Čidlo snímače vlhkosti

Sobota Listopad 15 21:25:10 CET 2014

Hezký večer,

     poté, co dneska pračka vypustila část vody na podlahu za kuchyňskou
linkou, začínám řešit, jak této nehodě do budoucna zabránit. Chci se
tedy zeptat, jak vyřešit čidlo uniklé vody. Jednalo by se o čidlo na asi
pěti metrech délky.

     Napadá mne to, co se používalo ve starých kabelech, tudíž dva
vodiče, které mají v pravidelných intervalech dírku v izolaci a tím jsou
vodiče obnažené. Po namočení se spustí poplach.

     Jen nevím, jestli to je dobré řešení a hlavně, jak takový kablík
hledat. Vyrábět jej podomácku se mi moc nechce, protože by to byla
fuška. Ale pokud na nic lepšího nepřijdu, tak to asi tak dopadne.

     Nemá někdo nějaký lepší nápad? Nechci, aby se podobná nehoda
opakovala a pokud již bude, jako že asi bude, tak chci co nejvíce omezit
škody. Když minule praskl ventilek k vodovodní baterii (roháček), tak
sousedé pod námi museli malovat.

     Děkuji za nápady :-)

Saša Svobodová