OT: Mapa vláčků aneb GRAPP

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Listopad 15 13:43:33 CET 2014

Zdravim,
  ono opravdu dnes kdyz se chce, jde vetsina veci... Napriklad nedavno
jsem na svuj Linuxovy notebook instaloval ForDiag - diagnosticky nastroj
pro Fordy a jine kary, ktery je jen pro windows, a po spusteni na mne
vybaflo okenko nebo text, uz nevim, ze byl nalezen wine 1.7.x a aktivuji
se specialni upravy pro hladky chod pod nim - a vskutku, slape to s tim
naprosto spickove. Takove upravy rozhodne nepredstavuji podstatnou cast
vyvoje - pujde radove o procenta celkoveho objemu kodu a verim, ze sirsi
uzivatelska baze je pak pro autory rozhodne prinosem. Argument, ze vyvoj
pro Linux se nevyplati, tim velice ztraci na opodstatneni - wine je dnes
opravdu hodne daleko a rada windows only projektu jej pouziva pro vyrobu
Linuxovych distribuci, pribaluji jej ke svym projektum a Linuxovy uzivatel
pak ani nemusi vedet, ze vlastne bezi windowsi binar. A autori ForDiagu
a zaroven vyrobci diagnostickych kabelu ve mne ziskali budouciho spokojeneho
zakaznika a jejich kabel si brzy zakoupim, nejspis pod stromecek.
  Ale zpet k prapuvodnimu tematu - jen jsem cvicne nainstaloval posledni
wine, spustil v nem iexplore.exe (vestaveny "nahradni browser" pro
pripady, kdy si napr. aplikace chce otevrit browser pro prohlizeni helpu
atd) a navigoval na stranku s temi vlacky - ale bohuzel, mira kompatibility
v tomto pripade jeste neni dostatecna, zustalo zcela bile okno, nezobrazilo
se nic, ani nabidka na stazeni silverlightu. Mozna by to slo po stazeni
plneho IE (minimalne o neco starsi verze pod wine dobre bezi), ale tak daleko
tomu uz naproti nepujdu :-).

  Zdravi Pavel