monitor BENQ FP91

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pátek Listopad 14 19:24:04 CET 2014

Ano, vypadá úplně stejně i uvnitř.

Při rozebraném monitoru nikde neprosvítá podsvícení. Je možné, že je to ono. Ale také může být vypnuté, protože někde není video signál.
Zkusím někde najít datasheet a trochu se v tom pohrabat...

Mám docela dilema: na jednu stranu bych docela rád koupil nový monitor, na druhou stranu bych ho nerad vyhodil kvůli vadnému kondenzátoru za pár korun... :-)

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Friday, November 14, 2014 7:01 PM
To: HW-news
Subject: RE: monitor BENQ FP91

>Žádný podezøelý kondenzátor jsem uvnitø nenašel.

http://www.youtube.com/watch?v=bDXORyORn_Q - toto by mohol byt dost pribuzny tomu Vasmu, nie?

Zrejme sa jedna o typovu zavadu, lebo ten chlapik isiel dost naisto: okolo
5:00 obycajnym pipatkom z multimetra odmeral kondenzator (nevyzera podozrivo a je v skrate (!)), poistku (je rozpojena) a vykonovy tranzistor (je v skrate medzi C co je na chladici, a zrejme E - treba pozriet do datasheetu, ze kde je); aj ked samozrejme je mozne, ze predtym robil aj nejaku inu diagnostiku, ktora nie je na videu. Ale toto mozete skusit aj Vy.

wek