OT: Mapa vláčků aneb GRAPP

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Listopad 14 15:43:46 CET 2014

Zdravím,
  tak toto je první web v mém životě, na kterém jsem na tuto technologii
narazil.   Doufám také, že vzhledem k tomu, že vývoj této technologie uznal
jako omyl i samotný microsoft a její vývoj byl zastaven, doufám, že bude
též v mém životě posledním :-).
  Rozhodně mi nestojí za to zkoušet na Linuxu instalovat náhradní projekt
(Moonlight), protože zaprvé si nejsem zdaleka jist, zda by mi vůbec běžel,
zadruhé bych ho musel kompilovat, protože pro moji osobní distribuci samozřejmě
neexistuje oficiální balík, a zatřetí tu naštěstí máme funkční Babitron :-).
  Zdraví Pavel