OT: označení zásilky křehce

Pátek Listopad 14 14:58:04 CET 2014

Hezké odpoledne,

	dovolím si poopravit a to tak, že pošta není polostátní podnik, ale
celostátní podnik :-) https://www.ceskaposta.cz/sidlo-spolecnosti

	Jinak je to všechno o lidech, jako kdekoli jinde. Já třeba posílám
docela dost balíčků a je to v pohodě, stejně tak posílám i jako Křehké a
také vždy v pohodě, jediné omezení je 10 kg, to pak vezmou jen jako
normální balík.

	Osobně se snažím vždy využít poštu, protože s jinými přepravci jsou
často jen komplikace, třeba proto, že jezdí dopoledne a pak mne různě
nahání po městě a tím mi maří plány a tak. Také jejich řidiči jsou často
pěkně arogantní střeva (ale takové má i pošta), takže nic moc. Na poštu
to mám asi dvě nebo tři sta metrů, dojdu si tam kdy chci a mám čas,
takže pohoda klídek :-)

Saša Svobodová