monitor BENQ FP91

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Listopad 14 12:22:46 CET 2014

Popozeral som teraz v praci rozne monitory (Benq, ani Samsungy som
nenasiel), niektore maju medzi striebornym a ciernym plastom strbinu
cca 1mm siroku a 1mm hlboku, tam by to pacit asi slo. Tie Samsungy, co
som spominal, nemaju ziadnu strbinu, plasty doliehaju k sebe uplne
presne. Z obrazkov Benq FP91, co som nasiel na webe sa mi zda, ze
plasty tiez doliehaju. No, tu strbinu aj nemusi  byt vidno..
Napr. http://cms.pc-shop.ro/files/large/monitor-tft-refurbished-benq-fp91gp-19-155757.jpg

miro

Dňa 14. novembra 2014 11:52, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: