o chvilu nam to pristane

balu@home balu na k-net.fr
Čtvrtek Listopad 13 22:23:20 CET 2014

jj, tato mechanika nekonecne fascinuje aj mna. Jednak sa vsetko hybe,
aby sme vedeli nieco vypocitat musime poznat vsetky drahy a parametre s
neuveritelnou presnostou. Stale som nepochopil ako to dokazu vypocitat z
par fotografii nocnej oblohy.

Gravitacne posobenie nie je vobec jednoduche, niekde som dokonca
videl/cital ze uz pri posobeni troch planet sa to analyticky ani neda
vypocitat.

Nechat nieco letiet vesmirom 2 roky rychlostou 100 000km/h bez
akejkolvek upravy drahy tak aby sa to nakoniec trafilo do vypocitaneho
bodu je uplne mimo moje chapanie :-)

b.