OT: označení zásilky křehce

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Listopad 13 19:54:31 CET 2014

Omlouvám se za OT a prosm někoho znalého o  informaci za jakých podmínek
lze pracovníkem ČP
při přijetí zásilky označit balík -křehce-.
Chtěl jsem to tam mít, proč je teď irelevantní a vlastně nepodstatné,
ale minimálně je tím vyloučené zpracování na automatu pro třídění zásilek.

Měl jsem dnes při podání balíku na poště II v Klatovech nepříjemný
výstup  s pracovnicí, která mě odmítla
balík takto označit. Prý se "prohýbá" karton.  A že prý je to lepší
poslat jako balík  "do ruky" , furt mě to nutila, a křekce prostě NE!
  Když jsem chtěl nějaké podmínky, byl jsem odkázán na infolinku ČP
840111244 kam jsem samozřejmě volal a kde mě sdělili, že jediná podmínka
je hmotnost do 10kg.
O balení tam nic není, jen  prý obecně platí ,_že vnější i vnitřní obal
poštovní zásilky musí být přizpůsoben povaze zasílané věci a délce její
přepravy._ _
_Zásilka je zabalena v tvrdém kartonu tloušťky 6 mm velmi pečlivě. A ta
paní mi tvrdila, že to žádný karton není :-(
Celá záležitost mě docela nakrkla, balík jsem neposlal a než po tom
pořádně "půjdu" potřeboval bych nějaké podmínky , nemůžu nic dohledat na
webu.
Nejspíš proto, že tam možná ani nic není :-(

Děkuji JaKub