Poradíte kameru ?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Listopad 13 15:49:34 CET 2014

Zdravim,

prave tyto p[roblemy resi reseni s RPI: do cronu se muze zadat  prikaz
pro aktivaci i deaktivaci.
a ono to neni extra velike 'bastleni':
- nahrat raspbian
- nainstalovat motion
- nastavit pozadovane parametry (jak casto se dela shot, kvalita
zaznamu, kam se ma delat zaznam - treba na extra usb disk, flash ...)
- pripojit USB kameru podle pozadovane kvality
- nastavit cron
a vice se starat neni potreba.

kdyz jsem si s tim hral, mel jsem to za jeden vecer hotov (cca 3 hodiny,
protoze jsem si s tim opravdu hral - jinak se to da zvladnoutani ne do
30 minut).

ano - neni to tak, ze se to koupi, cvakne vypinace a uz to jede ...

:)

   Sam