Re: Poradíte kameru ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 13 14:27:20 CET 2014

 13.11.2014, 14:20:23

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Cihak na dkv.cd.cz napsal:

> Já vím že si to trochu odporuje, ale síť je nežádoucí. Majitelé té
> kanceláře pochopitelně neskáčou nadšením z představy, že se na ně
> během doby kdy tam jsou někdo bude po síti dívat. Těmto rozporům se
> chci vyhnout. Nastavovat by se to mohlo třeba po USB.
Existuje takova vec, vymyslel to snad nejakej Edison, vypinac tomu
rikaji.
Ty vase pozadavky splnuji kamery do auta (s detekci pohybu nebo i bez
a detekci dodat z vnejsku, treba infracidlem), teda az na tu bublinu.

Jen je trochu problem vybrat, neb nektere jsou horsi , jine lepsi, a
pak i takove, co se tvari jako lepsi ale jsou horsi (cinan pajcuje jineho
cinana)
Chce to procist nejake testy a diskuse.