RE: Poradíte kameru ?

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Listopad 13 13:36:58 CET 2014

Já vím že si to trochu odporuje, ale síť je nežádoucí. Majitelé té kanceláře pochopitelně neskáčou nadšením z představy, že se na ně během doby kdy tam jsou někdo bude po síti dívat. Těmto rozporům se chci vyhnout. Nastavovat by se to mohlo třeba po USB.

Na fotopasti jsem koukal, ale imitují kus zeleného špalku a to jim určitě na zeď nedám. Představoval jsem si takovou tu prosklenou bublinu připevněnou ke stropu.

    Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Thursday, November 13, 2014 12:23 PM
To: HW-news
Subject: RE: Poradíte kameru ?

Ty Vaše požadavky si myslím trochu odporují. Například chcete-li kameru nastavovat (nastavit detekci pohybu atd.), budete patrně potřebovat nějakou síťovou, abyste se k ní mohl připojit kompem.

Já mám teď čerstvou zkušenost s Vivotekem. Mají dost široký výběr, a pokud se smíříte s tím, že ta kamera bude mít ethernet (použijete ho jen pro nastavení a pro napájení pomocí PoE), tak tam takovou najdete v relacích kolem 5000 Kč.

Jakub Šerých