Poradíte kameru ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 13 13:23:08 CET 2014

On Thu, 13 Nov 2014, Cihak na dkv.cd.cz wrote:

> [...]
> někdo nepovolaný a to bychom potřebovali zachytit. Záznam se má ukládat
> na SD kartu, rozlišení takové aby to umožnilo identifikaci narušitele.
> Naopak je nežádoucí LAN nebo WIFI. Prostě jednoduchá kamerka ukládající
> na SD. V případě potřeby by se karta vyjmula a záznam přehrál na PC. Na
> kartu by se měly vejít minimálně 3dny záznamu ale radši víc a pak
> přehrávat nejstarší záznamy. Patrně bude nutná detekce pohybu a
> zaznamenávat jen při pohybu. Mělo by to být v nějakém pouzdru na
> připevnění na zeď nebo na strop. Samozřejmě takřka nejdůležitější

Mrknete se na Mobius - http://www.revotech.cz/produkt/kamera-mobius-actioncam/
Tri dny zaznamu ve slusne kvalite tam ale nedate :-) To je paramter mimo
misu. Jedine ze by se ukladalo jen pri detekci pohybu. Mam ji v aute
kde uklada kdyz dostane napajeni po otoceni klicku, tu motion detection
vyzkousenou nemam ale pry to umi. Dela docela pekne fullHD video i za
zhorsene viditelnosti, v uplne tme budete muset prisvetlovat.

Umi i velke 64GB SDXC karty, na 32GB kartu se vejde asi 5hodin fullHD
videa. Cena slusne 64GB SDXC zdvojnasobi cenu kamery :-)