RE: Poradíte kameru ?

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Čtvrtek Listopad 13 12:34:04 CET 2014

Ahoj, zkus hledat "fotopast", priklad UV565 cca 4kkc. Nebo IP kamery s
detekci pohybu od cca 1kkc (popularni IC3100 vcetne SD). S baterkama se
delaj krabicky "casosberna kamera", napr. Brinno od cca 2 kkc (TLC100). JM

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of
Cihak na dkv.cd.cz
Sent: Thursday, November 13, 2014 12:06 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Poradíte kameru ?

Ahoj všichni,

Dostal jsem za úkol vybrat kameru pro sledování dveří v místnosti ve dne i v
noci (ve tmě). Za určitých okolností by se mohlo stát že tam vstoupí někdo
nepovolaný a to bychom potřebovali zachytit. Záznam se má ukládat na SD
kartu, rozlišení takové aby to umožnilo identifikaci narušitele. Naopak je
nežádoucí LAN nebo WIFI.

Prostě jednoduchá kamerka ukládající na SD. V případě potřeby by se karta
vyjmula a záznam přehrál na PC. Na kartu by se měly vejít minimálně 3dny
záznamu ale radši víc a pak přehrávat nejstarší záznamy. Patrně bude nutná
detekce pohybu a zaznamenávat jen při pohybu. Mělo by to být v nějakém
pouzdru na připevnění na zeď nebo na strop. Samozřejmě takřka nejdůležitější
parametr je cena.

Myslel jsem že to bude snadné proto jsem navrhl toto řešení ale teď zjišťuji
že takové kamerky na trhu snad ani nejsou.

Nemáte někdo nějaký ověřený tip ?

Děkuji,

        Martin.