Spolehlive automaticke prepinani smeru RS458

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Listopad 13 11:28:30 CET 2014

Takovych prasaren je vice. Ted jsem se dival na namorni navigace. Pristroj za 100 tisic. Datovy vodic na RS422 neni pouzit, nahrazuji ho zemi. (A zrovna na lodi konci sranda kdyz vypadne navigace.)

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Poucha
  To: 'HW-news'
  Sent: Thursday, November 13, 2014 10:32 AM
  Subject: RE: Spolehlive automaticke prepinani smeru RS458

  Už to pěkně popsal pan Wáclawek, tak jen doplním, že takto to kdysi měly uděláno převodníky ADAM od Advantechu. Samozřejmě to není dle normy, je to jakási RS485 s otevřeným kolektorem J . Zbavili se tím jakýchkoliv problémů s přepínáním, ale.

  S pozdravem

  ing. Pavel Poucha

  jednatel

  pavel.poucha na papouch.com