Rizeni motoru rotatoru...

Tomáš Urbanec urbanec na feec.vutbr.cz
Čtvrtek Listopad 13 09:50:11 CET 2014

Zdravim,
mi je jasne, ze to z toho DC nejede, chce to spinat ten vhodny mustek
50Hz, motor je na cca 28V do 50W. Jestli pojede z 12V nebo ne, neni
problem step up na 28V je jednoduchy, problem je, jaky mustek pouzivat
tak, aby se dalo tu modifikovanou sinusovku, hi, poustet do obou vinuti
s posuvem 90st. Zatim jsem vymyslel pouze reseni, ve kterem je porad ten
kondik, asi tam zustane.
        Tomas OK2PNQ