detektor stenic

Čtvrtek Listopad 13 01:02:39 CET 2014

Zásadní otázka je, jakou modulaci to používá. Já jsem si dělal takový
vyhledávací přijímač. Je to stereo, takže se sluchátkama se pozná směr
odkud to jde. Napsal jsem článek do PE. Co mi přišlo ke korektuře, je na
chvíli tady
http://vaelektronik.cz//fotky/rx2.pdf
Slyší to vysílající mobil minimálně na 10m (dál jsem to nezkoušel), wifi
a různý jiný brdel. Až jsem se divil, co toho je ve městě slyšet. Ale
tyhle všechny systémy používají nějaký časový multiplex, takže to
klíčování je slyšet. Pokud budete mít štěnici FM, nejspíš toho s AM
detektorem moc neuslyšíte.
Anděl