Re: Re: Sikovný levný modulek se STM32F103

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 12 18:58:15 CET 2014

>Ano, odpovìï se nabízí: pou¾ij knihovnu.

Odpoved je: nepouzivajte header z kniznice, ak nepouzivate kniznicu.

Naopak, kedze ST nedalo do stm32NNxxx.h (vsimli ste si ako casto tu po tom
volam?) definicie konstant pre bitove polia v registroch periferii,
nadefinujte si ich sam, logicky.

Porovnajte http://www.efton.sk/STM32/stm32f4xx.h.zip s oficialnym
stm32f4xx. Netvrdim, ze som to urobil dokonale, a je to neuplne, len to,
co som prave potreboval.

>No a k pou¾ívání:

Ano, je tam kopec nedostatkov a problemov.

Mne napriklad velmi vadi aj oddelenie status flagov kanalov DMA od
ostatnych registrov daneho kanala. Tiez to zbytocne komplikuje veci.

Ale v skutocnosti toto su malickosti. Viac, nez nie uplne logicky a
uzivatelsky prijemne implementovany hardware, mi vadi, ze spusta veci je
mizerne popisanych, pripadne vobec.

A TIE SUBORY stm32NNxxx.h BY MALI OBSAHOVAT DEFINICIE BITOVYCH POLI.

wek