Re: Šikovný levný modulek se STM32F103

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 12 15:11:38 CET 2014

>Kromì toho ale existuje i alternativní (a asi i lep¹í) firmware do tìch ST-link
>modulù, napø. Versaloon nebo Black Magic Probe. Ty pak mimo jiné kromì
>JTAG/SWD dìlají i dal¹í virtuální sériový port, co¾ je pro ladìní ¹ikovné.

Novsi firmware STLink2-1, ktory je pouzity na vyvojovych doskach ST radu
Nucleo a na novsich Discovery doskach, ma jednak aj ten seriak, a naviac
dovoluje aj programovanie stylom mbed, t.j. po pripojeni do PC sa vytvori
okrem ineho aj disk, na ktory si nakopirujete .bin a STLink ho obratom
nakopiruje do cieloveho mcu. Tym padom nepotrebujete ziadny programovaci
software/ovladace na strane PC (ale bez neho nemate moznost on-chip
debuggingu).

wek