farebna laserova tlaciaren, nastavenia

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Listopad 12 12:45:42 CET 2014

Neni su original. Aj ked tlacim len napr cervenu plochu, tak v tej
cervenej ako keby nejak vynechaval. Co som guglil jak tato tlaciaren
funguje, tak to mozem mozno spravit s tym napetim toho valca. Toto je
tlaciaren s prenosovym pasom a tym napetim sa asi steluje pritlak pasu
na farebny valec (?). Skusim polaborovat. Aj firmware som hodil
posledne, aj NVRAM som resetol a pustil kalibraciu, tak uvidim, poskusam.