Re: Šikovný levný modulek se STM32F103

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 12 03:17:48 CET 2014

Tomu moc nerozumím. Nikdo to zatím neprodává, našel jsem to jenom na
nějakém jejich vlastním webu. Navíc je to nějaký modul s Linuxem, takže
nic pro jednoduché věci jako náhrada třeba toho Arduina.

Na rozdíl od toho ten modul se STM32F103 se dá koupit hned, a to za cenu,
za jakou tady nekoupím ani holý procesor.

Půvab není v tom, že by umělo něco super. Je to jen základní zapojení se 2 krystaly
a stabilizátorem, tedy jen nezbytné minimum, aby to samo jelo.
Ale pěkné na tom je, že tohle je velice levné, takže se to klidně dá nasadit i na
blbosti jako třeba programátor topení. Prostě tam, kam bych ještě minulý měsíc
strčil nějakou Arduino-like destičku.

PL

*******************************
  From: mido
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, November 12, 2014 2:06 AM
  Subject: Re: Šikovný levný modulek se STM32F103

  ...hmm, pozrite sa na vocore :)
  michal

    Možná už to tady šlo.
    Koupil jsem si tyhle modulky a jsou opravdu podařené.
    Za ty prachy (nějaké 3.70 Euro) to fakt nemá chybu.
    Řekl bych, že po stránce HW je to slušný Arduino-killer.
    Pokud někdo používá Arduina jako jsem to dělal já, tj. jen jako levnou
    destičku s procesorem, ale s vlastním SW, tak tohle je dneska určitě
    lepší volba.

    Přišla mi ta červená verze. Jediný drobný kaz (pro mě) je, že má zapájené
    pin-headery. Chtěl jsem to spíš bez nich, protože si tam chci dát oboustranné.

    http://www.ebay.com/itm/STM32F103C8T6-STM32-Minimo-Sviluppo-Sistema-Bordo-Del-Modulo-Per-Arduino-ARM-/261595583792?pt=Altro_Elettronica_e_Elettricit%C3%A0&hash=item3ce84fd530

    PL