Peroxid v drogerkach

Úterý Listopad 11 20:19:35 CET 2014

Ja uz si asi ani nebudu delat zasoby, mam 4 roky stary clorid, ktery na
ty 2 desticky rocne vydrzi jeste 5 let, pak mam dalsi v pytliku suchy a
ten snad pujde za tu cca stovku koupit furt.
Desticky je stejne praktictejsi udelat v Cine nebo Pragoboardu POOL
servisem kdyz to specha nebo je potreba vyssi kvalita...