Program pro detekci fake FTDI chipu?

Úterý Listopad 11 20:01:00 CET 2014

Proc je to FTDI tak oblibene? Chapu, ze ma nejlepsi ovladace, ale PL2303
napr. take docela uz funguje a je asi za babku kdyz je vsude. Arduino
mega a ruzne klony ma zas nejaky atmel na USB a ovladac specialni,
funguje taky bez problemu a prekvapuje mne, proc to delaji kdyz ten
procesor musi byt IMHO drazsi nez PL230x, ktery se cpe do cajku za par $.
Ted mi prisel OBD interface
http://www.ebay.com/itm/121175476084?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
tam musi byt za ty prachy naklonovane vsechno, kdyz jen original ELM
stoji par stovek, aplikace Torque sice upozornuje, ze s touto verzi
byvaji problemy ale jak jsem pochopil tak ten komunikacni s telefonem,
dnes jsem s tim jezdil a funguje OK.
A ten ST-Link musi byt taky nejak obslehnuty za stovku v hezkem futralu,
i 2 ledky tam jsou, origo neni asi open source ani bin, ze...

No moc se nedivim, ze to vyrobce originalu trosku stve ...