Peroxid v drogerkach

Úterý Listopad 11 18:26:13 CET 2014

Hezké odpoledne,

	kam až to půjde? Zakáží i benzín do aut, pak i auta... ? A co tak
preventivně zavřít všechny chlapy kvůli znásilnění. Nevadí, že nic
neprovedli, ale můžou :-/

	Omlouvám se, ale potřebovala jsem si ulevit. Z té zatracené EU opravdu
nevzešlo nic dobrého.

	Také si budu muset udělat malou zásobu, on se peroxid hodí i na jiné
věci, než jen plošné spoje :-)

Saša Svobodová