Program pro detekci fake FTDI chipu?

Úterý Listopad 11 18:00:59 CET 2014

Do Eclipse? To jsem predpokladal, ze je v nepouzitelnosti na vrcholu
zebricku ;-)

Kazdopadne dnes jsem si s arduinem pul hodinky zaspasoval, prisel
displej k 3D tiskarne, tak postupuju jako BFU - nejdu v konfiguracnim
souboru retezce LCD, SD, CARD, odkomentuji dle uvazeni, prekvapi me, ze
chybi nejaka definice typu - to najdu prohledavanim souboru v
knihovnach, tam je taky info, ze to mam nekam nakopirovat, pridam
knihovnu do projektu, neskutecne dlouho se to preklada do 125kB binarky,
pak nemam nainstalovany USB ovladac, nainstaluju, neskutecne dlouho se
to zase  preklada (vzdy cele znova i kdyz se do zdrojaku nesahne), jeste
dele se to downloaduje a nakonec - TO NA PRVNI POKUS FUNGUJE ;-)
Proste k sezrani tenhle projekt ;-)
Ale psat program bych v tom IDE teda nechtel a ladit uz vubec ne. Na
konfiguraci, preklad a download hotovych osvedcenych projektu je to
celkem pouzitelne.

Mimochodem, dnes mi prisel tenhle ST-Link
http://www.ebay.com/itm/251609973875?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
a funguje bez vyhrad, jen ten kablik je akorat na vyhozeni ale udelal
jsem si z plocheho presne na miru... A text je beznym okem necitelny,
lupou uz celkem jo (kdo to napsal bile na zlutou...)