Peroxid v drogerkach

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Úterý Listopad 11 13:21:57 CET 2014

Já hlavně slyšel že nejde o zákaz prodeje, ale o identifikaci kupce. Takže příjdete a koupíte na občanku. Ale docela si představuji jak to dopadne až prodejci zjistí že jim naroste administrativa...

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Tuesday, November 11, 2014 11:29 AM
To: HW-news
Subject: Peroxid v drogerkach

Zdravim,

nevite jak to je s tim zakazem prodeje H2O2 v drogerkach? Vcera jsem se
vytocil kdyz jsme v chloridu co mam doma leptal dve hodiny a stejne
nedoleptal.

Jel jsem dneska do jedne z poslednich slusnych drogerii v CB (radeji s
zivnostakem) a normalne jsem koupil 30% peroxid a i HCl.

Majitel rikal ze o to zakazu take slysel ale ze normalne prodavaji.

--
Radek Vicek