Vypinac - pracka, mycka

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Listopad 10 21:52:59 CET 2014

Moznoze ano, ze treba vodu "miesat" ked kuri.

Ten motor sam berie od 30 do 200W pocas "upratovania" pred odstredovanim;
rozbeh na odstredovanie bol asi 500W ale na samotne odstredovanie si
vystacil s 200W.

Celkom sikovna masinka, normalne som sa rozhodol, ze sa ju asi pokusim
zachranit (zacina hrdzaviet, preto sme boli obzerat v obchode).

wek