OT: Re: Jak na korektní zalamování textu

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Listopad 10 16:54:03 CET 2014

3) Nerozumím. Pokud máte prostý text, tak co vám brání to udělat takto:

Fáze 1.
Pustím na zdrojové txt program vlna.

Fáze 2.
Změním (sed, perl, pytnon, php? prostě tím co mám po ruce) ~ na znak 0xA0 (znak mezera, který není mezera, jen tak vypadá :-)
Fáze 3.

Stejně jako před tím.

Pak se například "a tak" nebude zalamovat, ale zacházeno bude s ním jako s jedním slovem, srovná se to u koukatele.
Netřeba to překládat na serveru, stejně neví, kde se to bude zobrazovat.

Mimochodem u a tak je použit znak 0xA0

ced