disky SSD?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Listopad 10 14:29:31 CET 2014

Netusite, zda je nejaky nastroj, ktery umi udelat image disku s bezicimi
Win (nejspis pres Voume Shadow Copy) v naplanovany cas automaticky a bez
zasahu lidske ruky? Jakoze ve ctyri rano kazdy den udela kopii na jiny
disk a v pripade havarie to necim obnovim z posledni verze a jede se dal?

Mit neco takoveho po ruce, tak uz s SSD nevaham.

Pavel Kutina