OT gcc inline assembler mimo tela fcie; was: AC Load Analyzer

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Listopad 9 22:33:26 CET 2014

>tak už vím, kde byla chyba. Kdysi jsem se o to pokoušel a nešlo mi to,
>tak jsem to napsal èistì v assembleru. Ale mám takový dojem, že problém
>byl v té direktivì .incbin, ne v tom, že by to bylo mimo tìlo funkce.
>Ale už je to dlouho, tak se mùžu mýlit.

Mozem sa mylit aj ja. Mne to totiz tiez neslo, a nedavno mi ktosi ukazal
cosi, co malo asm() mimo tela funkcie, tak som si to v hlave zrejme chybne
dal dokopy s novou verziou gcc.

V aktualnej dokumentacii
(https://gcc.gnu.org/onlinedocs/gcc/Extended-Asm.html) sa pise:

Note that Extended asm statements must be inside a function. Only Basic asm
may be outside functions (see Basic Asm).

Ale vsetky tie kapitoly o inline asm vyzeraju byt prekopane, nic taketo v
starsich verziach dokumentacie (vratane 4.9.2) nenachadzam... Ono to tam
ale tato vlastnost mohla byt odjakziva, a ja som mozno stale skusal len
to, co nazyvaju extended asm, t.j. ze som tam pchal tie parametre; tak
preto som mozno nadobudol ten pocit...

Je neskoro a nechce sa mi to skusat s tymi starsimi verziami.

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list