AC Load Analyzer

Neděle Listopad 9 19:40:42 CET 2014

Nic zvlastniho na tom projektu nevidim, krome toho, ze je to celkem
dotazene do funkcni podoby. Upravit to na cokoli IMHO nebude problem ale
nejvic se mi tam nelibi to LPC a ten AD7685 mi tam prijde taky trosku
luxus na danou aplikaci - asi aby to melo vetsi rozsah mereni proudu ale
12 bitu procesoru by IMHO stacilo, pripadne udelat prepinani zesileni na
male/velke proudy.