disky SSD?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Neděle Listopad 9 08:41:36 CET 2014

dobry den.
me zdechnul i ten intel. byla jedna hlaska od w7/64, ze jako bacha na HDD a pri dalsim startu uz nic.
je pravda ze byl provozovan trvale na 90-95% kapacity, coz neni prej to ono pro SSD. IT rikali i neco o nejake vade fw. bylo to v zaruce.
ted provozuju dalsi intel a drzim se do 70% kapacity.
drive jsem tak nejak zalohoval, ted uz to delam uvedomele a pravidelne. mam v notasu druhy 1TB rotacni hdd.
za to urychleni prace ta zmena navyku v pouzivani urcite stoji.
bral bych SSD s kapacitou kde mi 70% bude stacit a s 5 letou zarukou.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Krafcik
Sent: Sunday, November 09, 2014 8:22 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: disky SSD?

Provozuji 6 Intelů, jedno 40GB SSD trápím už 5 let a něco a pořád je podle smartctl ve výborném stavu a už má odpracováno 30 056 hodin. Na tomhle SSD byly nejdřív skoro tři roky Windows XP, která neumí TRIM a teď jsem ho přesunul na dožití do routeru.

S tou okamžitou smrtí je to pravda, odešel mi 800GB Crucial M4 bez varování. Před lety mi odešlo nějaké SSD od A-Data, taky bez varování, pokud člověk nebere jako varování různé náznaky z recenzí. Takže teď věřím jen Intelu. Samsung jsem nezkoušel a za své peníze nevyzkouším, ale lidi je chválí.

Pavel Krafčík